На дев’яти станціях метро столиці у години пік за усіми гілками працюють консультанти, які допомагають пасажирам щодо питань, пов’язаних із використанням е-квитка.
Про це повідомили у Департаменті інформаційно-комунікаційних технологій.
Консультанти показують, як користуватися автоматом самообслуговування та розповідають про види е-квитка. Звернутися до консультанта за допомогою можна з 7:30 до 11:30 вранці та з 16:30 до 20:30 ввечері на таких станціях:
- Вокзальна;
- Дарниця;
- Героїв Дніпра;
- Майдан Незалежності;
- Голосіївська;
- Бориспільська;
- Видубичі;
- Харківська;
- Лук’янівська.
Нагадаємо, з 1 квітня Київ переходить на єдиний е-квиток для оплати проїзду у громадському транспорті. У касах на всіх станціях метрополітену можна придбати і поповнити Kyiv Smart Card або купити одноразовий QR-квиток. За допомогою е-квитка можна здійснити поїздки в метро, автобусі, трамваї, тролейбусі, фунікулері або міській електричці.
Детальніше про те, як придбати та скористатися QR-квитком для разової поїздки у громадському транспорті, читайте за посиланням: http://bit.ly/3aykOq.Якщо ви постійний користувач громадського транспорту, доречніше придбати Kyiv Smart Card, що при поповненні на 50 поїздок дає можливість заощадити 1,5 грн на кожній. Її можна поповнити у додатку Kyiv Smart City, у касах на станціях метро, в особистому кабінеті киянина, в автоматах самообслуговування у вестибюлі метро, у фунікулері, на станціях швидкісного трамваю, у терміналах самообслуговування Ibox, EasyPay, 2click, Приват 24 за допомогою чат ботів KyivPayBot і KyivMetroBot у Telegram та Facebook.
Для забезпечення підтримки пасажирів створено портал transport.kyivcity.gov.ua, сторінку Kyiv Smart Card у Facebook, сall-центр: (044) 366 55 55, що працює у режимі 24/7, та команду техпідтримки для оперативного реагування на звернення пасажирів.