Будівництву та ремонту об’єктів дорожньо-інженерної інфраструктури на магістральній мережі міста обов’язково передуватиме проведення макро- та мікромоделювання транспортних потоків.
Таке рішення було прийнято під час наради з оперативних питань під головуванням першого заступника голови КМДА Миколи Поворозника.
«Транспортна мережа міста Києва – надзвичайно складна система, на ефективність роботи якої впливає безліч чинників. Транспортні проекти переважно є дороговартісними, тож тут потрібно покладатися не лише на досвід і кваліфікацію спеціалістів, а й на сучасні програмні засоби, зокрема математичне моделювання транспортних потоків, – зазначив Микола Поворозник. – Київ вже має досвід застосування макро- та мікромоделювання, і час запровадити використання цих технологій в обов’язковому порядку».
За його словами, транспортну модель усього Києва, що дозволяє здійснювати макромоделювання транспортних потоків, розробили у 2016 році за сприяння Світового банку, у моделі – десятки тисяч транспортних вузлів та перегонів між ними.
«Завдяки використанню транспортної моделі, у місті було запроваджено низку нових маршрутів громадського транспорту. Це зокрема, автобусні маршрути №№ 114, 115, 118, продовжено тролейбусний маршрут № 30 до Севастопольської площі та запроваджено низку інших удосконалень, що довели свою ефективність», – підкреслив Микола Поворозник.
kyivcity.gov.ua/