Главная > Все новости > В прессе > Приємно здивовані: іноземні фахівці з туризму дали поради Києву

Приємно здивовані: іноземні фахівці з туризму дали поради Києву

У столичному просторі «Klitchko Expo» відбувся перший «Kyiv Tourism Forum».

Міжнародні фахівці поділилися своїми думками щодо розвитку туристичної індустрії у світі та своїми успішними кейсами. Зокрема, була обговорена тема впізнаваності бренду столиці України за кордоном. 

– Я приїхала вперше до Києва і була приємно здивована. Підготовка, інфраструктура, їжа – все чудово, – розповідає Інгрід Сьєдер, голова консалтингової фірми «Sieder Tourism Strategies» (Відень). – Але сам образ Києва, як і України загалом, у моїй країні не асоціюється з туризмом. Тому місту потрібно працювати над своїм образом, просувати його як туристичний бренд.

Усі спікери були одностайні: для просування іміджу обов’язкова міжнародна взаємодія. Тому для початку нашому місту потрібно бути членом різноманітних міжнародних організацій. Чим більше можливостей себе показати з різних сторін, тим ефективнішим буде результат.

– У світі близько 20 тисяч асоціацій міст, Києву треба обрати ті напрямки, у яких він є найсильнішим, – пояснює регіональний директор організації «ICCAWorld» Еліф Балчі Фісуноглу. – У середині організацій ми всі – наче брати і сестри, багато співпрацюємо, і це найкращий шлях показати своє місто і розповісти свої історії всім країнам.

Серед «родзинок» Києва іноземні фахівці традиційно відзначають історичні, культурні та гастрономічні здобутки.  

– Якщо охарактеризувати Київ у кількох словах, то я б обрала – «культурна гостинність», – розповідає Розаліна Крейсл, генеральний директор компанії «Мercury 97» (Болгарія), – Щедре частування гостей – це обов’язкова складова української культури. Тому ресторанний бізнес має неабиякий потенціал, який треба продовжувати розвивати

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *