13 лютого КП «Київпастранс» спільно з представниками Київської міської державної адміністрації презентували містянам капітально відремонтовану станцію «Вацлава Гавела» Борщагівської лінії швидкісного трамвая.
Капітальний ремонт станції включаєповну заміну систем електропостачання із електрощитовим обладнанням; заміну розбитого скла навісів над платформами та повну обробку металоконструкцій; заміну покриття ФЕМ на платформах; відновлення зовнішнього покриття парапетів платформ; відновлення підлоги та стелі у вестибюлях станцій; заміна всіх вхідних груп на входах і виходах зі станцій; ремонт підземних переходів зі встановленням нового енергозберігаючого LED освітлення; облаштування станції декоративним підсвічуванням, входів до переходу та самого переходу; оновлено та встановлено нову систему навігації зі схемою руху та інформаційними покажчиками щодо орієнтації на місцевості; покращено роботу турнікетних груп із можливістю безконтактної оплати проїзду банківськими картками.
«Сучасному Києву – нові зупинки та новий транспорт. Цього року ми продовжимо ремонтні роботи на ділянці від ст. Гната Юри і до ЗАТ «Кисневий завод». За підтримки КМДА, продовжимо оновлювати і трамвайний парк міста. Окрім Борщагівської лінії, новий рухомий склад має отримати і лівобережна система рейкового транспорту. Зміни триватимуть!», – додав генеральний директор КП «Київпастранс» Дмитро Левченко.
Додаткова інформація:
Із 2015 року трамвайний парк міста почав оновлюватися сучасними модульними трамвайними вагонами, отримано 2 трамвайних вагони «Електрон Т5В641»; у 2016 році отримано 10 трамвайних вагонів PESA 71- 714К та 1 трамвайний вагон «Електрон Т5В641»; у 2017 році отримано 25 трамвайних вагонів PESA 71- 714К та 2 трамвайних вагони «Електрон Т5В641»; у 2018 році отримано 5 трамвайних вагонів «Електрон Т5В641» та 12 трамвайних вагонів PESA 71- 714К.
Трамваї відповідають найновішим європейським стандартам і нормам. Вагони виконані за принципом єдиного простору із низьким рівнем підлоги, обладнані рампою з ручним приводом для забезпечення доступу в салон пасажирів з інвалідністю, всі деталі салону вироблені з негорючих матеріалів; вагони обладнані зовнішніми та внутрішніми відеокамерами, а також системою клімат-контролюпасажирського салону та кабіни водія.
kpt.kiev.ua/