Главная > Все новости > Перевірено стрибками і натовпом: у столиці відкрито унікальний міст

Перевірено стрибками і натовпом: у столиці відкрито унікальний міст

У центрі столиці відкрили унікальний пішохідно-велосипедний міст, що з’єднав парк «Володимирська гірка» з Аркою дружби народів. Будівництво об’єкту тривало 5 місяців, а над зведенням працювали понад 1000 будівельників та фахівців. І ось, довгоочікуваний момент настав. Як і обіцяли, міст урочисто відкрили до Дня Києва!

25 травня відкривати міст приїхав мер Києва Віталій Кличко зі своїм братом Володимиром. На початку промови мер наголосив, що саме такий міст планували звести ще понад 100 років тому.

– Я практично щодня приїздив сюди, перевіряв, як тривають роботи. І спостерігав як вимальовується ця краса, яку ми бачимо сьогодні. Були, звичайно, і маніпуляції навколо цього об’єкта, розмови – потрібен-не потрібен, такий-не такий. Але я переконаний: це буде одна з найгарніших і найпопулярніших локацій столиці! Точно можу сказати, що раніше подібних проектів в Україні не втілювали! –розповідає Кличко.

Перегукуючись з киянами та гостями столиці, що чекали на відкриття зі сторони Арки, мер на другому кінці мосту вирішив, що першими ним поїдуть маленькі велосипедисти. Діти в захваті осідлали свої велосипеди та рушили відкривати новий об’єкт під вигуки мера міста: «Давайте. Потім будете всім розповідати, що ви перші ним проїхались!».

У самому центрі мосту брати Клички затримались, аби продемонструвати усім, що ділянки скляної підлоги дійсно надійні. Для цього вони вдвох кілька разів підстрибнули на скляних вставках. Всього ж, запевнив Віталій Кличко, 1 метр квадратний такої прозорої підлоги витримує навантаження в 1150 кг.

Для усіх відвідувачів, на території новенького мосту встановили зручні лави, урни та облаштували зону з безкоштовним WI-FI.

Після перевірки нового об’єкту мером столиці, на міст пустили усіх, хто очікував з обох сторін локації. Вже через лічені хвилини на мосту утворився велетенський затор, що паралізував рух киян. Аби потрапити на міст одразу після відкриття потрібно було вистояти цілу чергу, а «подорож» з одного кінця мосту в інший займала близько 20 хвилин.

Цікаві факти про пішохідно-велосипедний міст

  1. Міст має ламану форму та вигини. А це досить нестандартне рішення. Довжина мостового переходу – майже 212 метрів, виконаний він із бетону та скла. Покриття – з гусасфальту.
  2. Вага металоконструкцій – 460 тонн. Тільки центральна частина мосту (довжиною 63 метри) важить 125 тонн. Її піднімали та встановлювали 3 доби.
  3. Міст спирається на 4 опори – дві проміжні, на яких він змінює напрям, та дві опори по обох боках мосту. Висота найвищої опори 32 метри, найнижчої – 22 метри.
  4. За словами мера, майже всі матеріали, що використовували для будівництва, виготовлені в Україні. Скло, яким облаштували 70 квадратних метрів підлоги оглядових майданчиків – теж українське.
  5. Вартість будівництва самого мосту – 275 млн грн. Укріплення схилів – майже 55 млн грн.

Як запевняють у столичній мерії, після завершення реконструкції Алеї художників, яку збираються презентувати за тиждень, в історичному центрі столиці з’явиться новий великий туристичний маршрут – від Пейзажної алеї та аж до Києво-Печерської Лаври. Його ключовою частиною буде новий міст.

До того ж, біля пам’ятника Володимиру Великому облаштували фонтан – за стилем він відтворений, як фонтан сторічної давнини. А у парку «Хрещатий», що біля Арки Дружби народів, здійснили реконструкцію. Там облаштували нові тротуари, лави, урни для сміття, частково замінили ліхтарі.

Джерело