На Солом’янському ринку відкрився соціальний магазин з мінімальними цінами на продукти харчування, який націлений на пенсіонерів.
Крамниця щойно переїхала, тому облаштування ще тривають. Реклама соціальному магазину не знадобиться – слава поширилася блискавично
Ідея в тому, аби допомогти соціально незахищеним верствам населення. Місцеві працівники відзначають, що за кілька днів функціонування за цією адресою крамниця встигла стати популярною – на момент відкриття під кіоском збирається черга.
Проект належить бізнесмену Олександру Шевченку. В інтерв’ю “Вечірці” підприємець розповів, що мав на меті допомогти саме людям старшого віку. Наразі модель тестується. А найбільшим викликом підприємець називає вартість оренди приміщення. Солом’янська прописка вже друга адреса соціального проекту. І тут посприяла адміністрація Солом’янського ринку, надавши приміщення безкоштовно, та чи триватиме це довго, ніхто не знає.
– А це завжди будуть такі ціни, чи лише акція, – запитує з недовірою жінка старшого віку.
Частину вітрин ще не встигли заповнити. У планах – поява масла
– Щоранку магазин заповнюємо, – додає Шевченко.
Тим часом товари блискавично розмітають з полиць. Найбільшою популярністю користується хліб та, як не дивно, печінка тріски. За словами пана Олександра, хліб доводиться продавати навіть зі збитками.