У КМДА повідомляють про плани усунення рекламних оголошень у метрополітені в 2019 році за Правилами розміщення рекламних засобів.
За словами заступника голови КМДА Валентина Мондриївського, прибрати рекламу збираються з вікон та дверей вагонів метро, із дверей вхідної групи, з мармурових фрагментів оздоблення станцій і зі станцій-пам’яток. До станцій-пам’яток місцевого значення належать: «Вокзальна», «Університет», «Хрещатик», «Дніпро», «Золоті Ворота» та «Арсенальна».
Чиновник зазначає, що у 2018 році було демонтовано близько 17 тисяч рекламних конструкцій.
Нагадаємо, на пленарному засіданні КМР у лютому 2018 року депутати затвердили Правила розміщення оголошень.
Відтоді забороняється розміщувати рекламні листівки на ліхтарях, стовпових опорах, дорозі, парканах та фасадах будівель. Ці правила уточнюють дозволені та заборонені формати конструкцій і їхні розміри.
Кількість нульових зон, де реклама заборонена зовсім, теж збільшена. Рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному руху та перекривати знаки дорожнього руху, розміщуватись у місцях концентрації ДТП. Згідно з документом, у розміщенні рекламних конструкцій має використовуватись радіальний підхід із відстанями від 40 до 150 метрів залежно від їхнього розміру: між найменшими форматами (сіті-лайтами) від 40 метрів і до 150 метрів між великими форматами (білбордами).
Раніше ЗМІ повідомляли, що впродовж січня 2018 року за в Києві за цими правилами, зокрема, демонтували 1190 незаконних РЗ, згодом – близько сотні на Басейній. Після усунення рекламних конструкцій на Либідській стало видно тарілку.