Главная > Все новости > Анонсы > ДТЕК Київські електромережі допомагає киянам вирішити проблему помилково сплачених у лютому коштів

ДТЕК Київські електромережі допомагає киянам вирішити проблему помилково сплачених у лютому коштів

Сплачувати за спожиту в 2019 році електроенергію киянам (фізичним особам) потрібно постачальнику універсальної послуги, який надає послуги в Києві.
Усі кошти, які споживачі у лютому 2019 року помилково сплатили на рахунок оператора системи розподілу ДТЕК Київські електромережі , будуть автоматично перераховані протягом місяця на рахунок компанії-постачальника універсальної послуги.

Деякі кияни за звичкою оплатили послуги зі спожитої у 2019 р. електроенергії на рахунки оператора систему розподілу ДТЕК Київські електромережі. Станом на 1 лютого, на рахунок ДТЕК Київські електромережі надійшли 39 мільйонів гривень.

Піклуючись про комфорт клієнтів, ДТЕК Київські електромережі самостійно поверне кошти  споживачів за спрощеною схемою: вони будуть перераховані на особисті рахунки клієнтів постачальника універсальної послуги. Клієнтам не потрібно оформлювати для цього будь-які додаткові документи, писати заяви, дзвонити або особисто приходити до центрів обслуговування клієнтів.  Процес триватиме до кінця лютого.

Нагадаємо, що у зв’язку з реформою ринку електроенергії  з 1 лютого 2019 постачальник універсальної послуги  приймає покази лічильників, виставляє рахунки та приймає оплату за спожиту електроенергію. Йому потрібно оплачувати  електроенергію, спожиту після 1 січня 2019. Рахунки за неї кияни отримують у лютому.

Як перевірити чи була оплата помилковою і коли повернуть кошти?

  1. 1. Якщо клієнт правильно сплатив за спожиту електроенергію у січні 2019 постачальнику універсальної послуги і не має боргу за 2018 рік перед ДТЕК Київські електромережі, то:
    • – в Особистому кабінеті  ДТЕК Київські електромережі відображається поточна заборгованість 0 грн, історія платежів за попередні роки;
    • – в Особистому кабінеті постачальника універсальної послуги відображається сума оплати за спожиту електроенергію за січень 2019 р.

  1. 2. Якщо клієнт помилково сплатив за спожиту електроенергію у січні 2019 (станом на 01.02.2019 р.), то:
    • – В Особистому кабінеті ДТЕК Київські електромережі  відображається переплата ( наприклад, -230 грн), історія платежів за попередні роки;
    • – в Особистому кабінеті на сайті постачальника універсальної послуги ці кошти (переплата) будуть відображені 1 березня 2019 р. 

  1. 3. Якщо ж клієнт знову помилково сплатить за спожиту електроенергію у лютому ДТЕК Київські електромережі, то ці кошти будуть автоматично перераховані постачальнику до 31 березня 2019 р., і з 1 квітня будуть відображатися в Особистому кабінеті споживача постачальника універсальної послуги

ДТЕК Київські електромережі з 1 січня 2019 року є оператором системи розподілу, який відповідає за технічний стан електромереж, якість і надійність енергопостачання. При наявності боргів за електроенергію  спожиту до 31 грудня 2018 р, їх потрібно сплатити на розрахунковий рахунок саме ДТЕК Київські електромережі. Платежі за електроенергію, спожиту після 1 січня 2019 року – постачальнику універсальної послуги. Звертаємо увагу, що при наявності заборгованості  за 2018 р.  енергокомпанія має право обмежити електропостачання боржнику.

dtek-kem.com.ua/